Zafra 26 km

23 april 2015 - Zafra, Spanje

Vanmorgen om 7.00 uur vertrokken. Na zo'n 7 km kwamen we in Calzadilla de los Barros, een klein dorpje waar we koffie en pan con jamon (heerlijk) konden krijgen. Hier troffen we allerlei mede pelgrims (4 Hollanders,een Duitser en een Oostenrijker, 4 Fransen en 3 Koreanen) Hierna liep de route door eindeloze open velden met veel wijnbouw en olijfbomen. Het werd warmer en warmer en er was totaal geen schaduw. Omstreeks 12.00 uur gingen we ergens in het gras zitten voor een picknick met wat koek en kaas. Om 14.00 uur kwamen we in Puebla de Sancho Pérez, waar we heerlijk in de schaduw op een terras wat frisdrank namen en een bord met kaas en jamon. Nu konden we er weer tegen voor de laatste 5 km. Omstreeks 15.00 uur waren we in ons hotel in Zafra .Heerlijk! Tot nu toe is de markering perfect dit voor de pelgrims die geinterresseert zijn in de Via de la Plata!

1. Mart:
    23 april 2015
    Prachtig. Fijn dat jullie tocht zo goed verloopt. Verdiend!
    Nog een mooie voortzetting.
  2. Dennis:
    23 april 2015
    Zo te lezen gaat het prima en genieten jullie volop van de tocht!!! Leuk om de verhalen te lezen....Groeten uit Riells!
  3. Annie:
    23 april 2015
    het gaat wel goed met jullie en houden de pas er goed in! Fijn te lezen, jullie leuke verhalen, we krijgen er ook zo'n zin in. Maar nog eventjes wachten. Doe zo voort.
    groetjes
  4. Nellie Janssen:
    23 april 2015
    Beste Henrico, wat gaat het toch goed met jullie. Slim dat jullie vroeg vertrekken als het zo warm is. S'morgens loop je toch de meeste kmters. Super leuk om het verloop van jullie tocht te volgen. Geniet ervan. Nema
  5. Stella en Charles:
    23 april 2015
    Iedere dag weer zo'n prachtige natuur. Dan loop je toch met heel veel plezier.
    Ga zo door
    Groetjes Stella en Charles
  6. Jeanny en piet custers:
    Hallo Henk en Ria.
    Fantastisch, als we het zo lezen is het goed lopen in een prachtige natuur. Geniet er maar van.
    Jeanny en Piet uit Swolgen
  7. Mieke jeurissen:
    Lieve alletwee,
    Allereerst nog eens hartelijk bedankt voor jullie verrassend en hartverwarmend belletje vanochtend.!lief.
    Het is een feest om de foto,s van jullie wandelingen te bekijken,en de bijgeschreven teksten maken ze extra bijzonder.hopelijk volgen er nog vele,en kunnenjullie blijven genieten van deze indrukwekkende tochten, en wij wandelen op onze manier mee.
    Lieve gr.
    Herman. Mieke
  8. Marianne:
    24 april 2015
    Lieve rialita en henrico het ga jullie goed vandaag
    Hier wordt het ook een super mooie dag vandaag en met een nieuwe burgermeesterin in Maasticht kan de dag niet meer kapot!
    Groetjes Marianne
  9. Rina:
    25 april 2015
    Leuk om jullie enthousiaste reisperikelen te lezen, maar ook de teksten van meelevende vrienden en kennissen zijn hartverwarmend.