Naar Fuente de Cantos 21 km

22 april 2015 - Fuente de Cantos, Spanje

Gisteravond lagen we al in bed om 20.30uur , we hebben heerlijk geslapen en stonden vanmorgen om 6 uur hartstikke fit op! Omdat we op tijd wilden vertrekken hadden  we een ontbijtpakketje gekregen van de hotelier. Bij het naar buitengaan begon het iets te regenen, dus rugzakken af, regenjassen aan en de hoezen om de rugzakken! Na 100 meter was het al droog maar we hebben het toch nog zeker 3km zo gelaten. We liepen vandaag het eerste stuk langs mooie weilanden die afgezet waren met muren van opgestapelde stenen. Heel apart. Daarna voerde de route door enorm agrarisch gebied met veel korenvelden. Toen we het dorp naderden kwam ons een motorrijder tegemoet om ons zijn auberge te promoten, maar wij hadden reeds telefonisch een ander onderkomen gereserveerd. Even later stopte een auto, het was iemand van het hotel dat wij gereserveerd hadden. Hij had een briefje bij zich waarop stond : Henrico de Hollanda. Dat waren wij dus.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Stella en Charles:
    22 april 2015
    Mooie tocht weer. Wat een varkens zeg!!
    Gisteren toch nog je verjaardag een beetje kunnen vieren?

Ga zo door
    Groetjes Stella en Charles
  2. Jan:
    22 april 2015
    Het gaat goed zoals we kunnen lezen ga zo door tot aan Sint Jacobs Cathedral.
    Elke dag genieten zo hoort het.
  3. Marianne:
    22 april 2015
    Zo te lezen liep het weer lekker! Super
    hier zijn de t.v. Opnames goed verlopen volgende week woensdag 29 April komt het een week op t.v vanaf 18.oouur op t.v.limburg
  4. Wim Feijen:
    22 april 2015
    Van harte met jullie tiende trouwdag. Wie had in 2005 kunnen denken dat jullie nog eens samen duizenden kilometers gingen wandelen. Wat zullen de komende tien jaren nog te brengen hebben?