Silleda 15 km

27 mei 2015 - Silleda, Spanje

Vandaag een korte wandeling want we willen vrijdag in Santiago aankomen en het aantal km iets verdelen. Toen we dus zojuist dit vrij nieuw hotel zagen voor €25.00 hoefden we ons niet lang te bedenken, vanaf Silleda is het nog ongeveer 40 km tot Santiago en we willen nog 2 dagen van 20 km lopen. Ons hotel is prima, de zon schijnt, straks even het dorpje in om 'n beetje te ontspannen.

p.s. De vermoeidheid begint zich bij ons eerlijkheidshalve toch 'n beetje te melden. (We zijn aan vakantie toe, haha!)

1. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,

Ik kan me het wel voorstellen dat de vermoeidheid jullie parten gaat spelen. Maar.....nog effe volhouden. Santiago lonkt en Jacobus zal jullie ontvangen met open armen. Veertig kilometer zijn nog te gaan, een peulenschilletje of niet soms. Doe het rustig aan en geniet nog van de laatste 2 wandeldagen.

Groetjes,
    Ger en Thea
  2. Saskia:
    Hoi Henk en Ria,

Nog even en dan zijn jullie er!! Knap gedaan alweer!! We kijken naar jullie uit!
  3. Andre:
    27 mei 2015
    Jullie zijn bijna in de rechte lijn naar de finish.
    "Vrij naar Giro di Italia"
  4. Zef en Ria:
    27 mei 2015
    We zijn er bijna ,we zijn er bijna maar nog niet helemaal
    We zijn er bijna, we zijn er bijna maar nog niet helemaal
    Zo gaat ie goed
    Zo gaat ie beter
    Nog 40 km.
    Oetröste kènt geer in Munstergelaen.
    Groete en pes gaw.
  5. Mieke jeurissen:
    Lieve alletwee,
    De laatste loodjes, dus alle zeilen bijzetten .Vanaf morgen volgen we samen met jullie elke kilometer die er nog gelopen moet worden naar de eindstreep . Over twee dagen komt de echte vakantie in zicht, en dat moet jullie voldoende kracht geven om de laatste twee hobbels te nemen.
    Liefs, sterkte en veel succes hiermee.
    Herman. Mieke.
  6. Tila:
    27 mei 2015
    23.00 u.Ria&henk.na een dagje weg,nu nog zo laat even contact met jullie.~~..heerlijk.kort vandaag.met mooi hotel>>alvast vac.gevoel.nu nog 2x 20 km.dus heerlijk. en dan vrijdag HET DOEL bereikt,na zoveel belevenissen.petje af.geniet nog van de laatste camino dagen.!!!ik leef mee.trst.tila buen dos dias
  7. Stella en Charles:
    28 mei 2015
    Nog even volhouden. En dan is er vakantie thuis in de achtertuin!!!!
    Nog veel plezier die laatste 40 km.
    Helemaal geweldig van jullie. Groetjes Stella en Charles
  8. Lucienne Fontaine:
    28 mei 2015
    he jullie 2, wat zijn eigenlijk echte vakantie ?
    Ik twijfel; 1000 km opleveren met de menu del dia ?
    of in de tuin van de mooie Munstergeleen rusten met een koffiepauze ?
    en toch genieten van de "kleine wandelaars" te zien passeren ?
    vr gr nicht Lucienne en neef Claude
  9. Elly peters:
    28 mei 2015
    Geweldig wat jullie gelopen hebben.
    We hebben er ook van genoten.
    Nog 2dagen te gaan en dan Santiago .
    Hou vol en geniet van de laatste kilometers.
    Gr ellie jacques peters.