Naar O Castro Dozón 20 km

26 mei 2015 - Lalín, Spanje

Om 6 uur de wekker gezet. We wilden vroeg vertrekken omdat we mogelijk in Castro Dozón niet zouden overnachten en zodoende tijd hadden om verder te lopen. Veel tijd kregen we echter niet, het ging vandaag lelijk bergop via smalle bospaden boordevol keien en even later weer bergaf, weer met keien of over kletsnatte paden. Ook de vermoeidheid ging ons parten spelen. Om 13.30 uur waren we in Castro Dozón. Moe als we waren doken we het plaatselijke café in waar op dat moment het menu del dia in volle gang was. We besloten om ook maar eerst hier te eten. In het café zat ook een taxichauffeur te eten, en hij wilde ons wel naar het volgende plaatsje rijden waar we in een hotel konden overnachten. Prima! Op dat moment kwamen Coby en Ina binnen, de twee Friese vriendinnen die we vanaf de eerste week geregeld zien. Coby had ons laten weten dat Ina jarig was en de bedoeling was of opbellen of live feliciteren en dat kon nu, we hebben lang zal ze leven gezongen samen met Coby ,Ina vond het een verrassing dat ze ons zag, dus.....geslaagd! We zitten nu in Estación de Latin van waaruit we morgen vertrekken naar Sillada.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. John Pluymakers:
    Lang zullen ze leven
    Volhouden
    We zijn er bijna
  2. Stella en Charles:
    26 mei 2015
    Die rot keien paden!!! Maar lekker doorgaan morgen het einde van de tocht is in zicht. Nog even volhouden en niet teveel van die "feestjes" onderweg. Dan schieten jullie niet op met al die wijntjes!! Geniet maar lekker van alles. Groetjes van ons
  3. Gertie en Jeu:
    Feestje voor ontspanning prima.haha
    groetjes
  4. Patrick&Joyce:
    26 mei 2015
    Hoi buurtjes, ff gegoogled ....nog 66,4 km ..... dus voor jullie is dat 2 a 3 dagen? Nog ff doorstappen dus :-) Veel plezier en tot snel. Groetjes oet de Meulenstroat
  5. Tila:
    26 mei 2015
    Op de 1e foto is het moeilijke stenen pad goed te zien.vroeg op.oh oh!!.en op tijd gestopt met happy birthday..leuk hoor !! Het einde is in zicht...zal ook wel lekker zijn.weer lieve grt.aan beiden.20.04 u ..tila
  6. Andre:
    26 mei 2015
    Nog 14 uur of 65 kilometer tot het einde van de wandeling.
    Jullie kunnen nu zingen "We zijn er bijna".
  7. Annie:
    26 mei 2015
    Het ergste is nu achter de rug. Alleen de Punte Ulla afdaling komt nog. Niet moeilijk maar wel lang. Kop op
  8. Marjon van de schilderclub:
    Het blijft ploeteren he. Pfff
    maar nu nog ff zo begrijp ik en dan zijn jullie er.
    Knap hoor.
    Ook leuk zo''n onverwachte avond met jullie vriendinnen. Dat is ook veel waard.Geniet er nog van. Succes met de laatste loodjes!!!!
  9. Nellie Janssen:
    27 mei 2015
    Na een dagje flink ploeteren mag je zeker een feestje vieren met medepelgrims. Inder daad een knobbelig pad voor de voetjesAls de klus geklaard is ben je het ook weer zo vergeten. Na de douche ben je een heel ander mens Geniet van de laatste km het einde komt in zicht. Chapeau Ultrea
  10. Gerry Coumans:
    He Ria en Henk,

Jullie hebben wederom een prestatie van formaat geleverd. Ik kan me voorstellen dat jullie zo langzamerhand toch wel naar het einde van de tocht verlangen. Uiteraard zullen jullie veel te vertellen hebben bij thuiskomst maar we, (Judy en ik) hopen jullie ook snel weer eens te zien om de spannende verhalen van de reis, die we deels natuurlijk via de blog gelezen hebben, persoonlijk te beluisteren.

Groetjes en tot gauw,
    Judy en Gerry