Naar Puebla de Sanabria 12.5 km.

18 mei 2015 - Puebla de Sanabria, Spanje

Vandaag rustig aan gedaan! Na het ontbijt bij signora Theresa om 8 uur vertrokken over een heel mooi bospad waar we opeens geconfronteerd werden met 4 overstekende rennende herten. Snel het fototoestel gepakt  maar ja .....ze waren wel erg snel. Wat we al lang niet meer gehad hadden is water op ons pad maar vandaag hebben we weer op diverse paden kapriolen moeten uithalen om de waterplassen te omzeilen, altijd weer spannend en om te lachen (erna)! We hebben er nog altijd zin en moeten nog 260 km. Gelukkig hebben we beiden geen klachten aan voeten of andere lichaamsdelen! We ontmoeten geregeld pelgrims die een blessure hebben. Nu dus in Puebla de Sanabria een mooi oud stadje wat de moeite is om eens te bekijken, en dat werd vandaag door veel Hollanders gedaan ,zij maakten met 20 caravans een tocht door Spanje (anwb reis) morgen gingen ze verder naar Santiago. Morgen weer een lange wandeling naar Lubián met veel beklimmingen!

1. John Pluymakers:
    Zo,
    Dat zit er weer op voor de maandag.
    Ik moet er niet aan denken, nog 260 km.
  2. Marianne:
    18 mei 2015
    Super fijn dat jullie ook als hinds door het land huppelen!
    Nog even en dan zit het er alweer Op!
  3. Stella en Charles:
    18 mei 2015
    Wat gaat het toch snel. Jullie hebben er nog altijd zin in en het gaat gewoon fantastisch, ga zo door. Groetjes
  4. Marjon van de schilderclub:
    18 mei 2015
    Rustig aan n dagje nou dat mag dan ook wel hoor.
    Nog 260 km te gaan pff
    Knap hoor zover als jullie al zijn gekomen.
    Heel veel succes weer☺
  5. Gertie en Jeu:
    18 mei 2015
    Nieuwe (voorlopige) overburen zijn aangekomen,loop maar lekker door en hopelijk blijft het goed gaan met conditie,weer is hier nu niet zo best,misschien wel met kermis ! stuur maar wat goed weer deze kant uit.
    groeten van ons
  6. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    19 mei 2015
    Heb enkele dagen gemist, zijn zelf 4 dagen gaan fietsen in Twente.Prachtige tochten maar ontzettend kou....
    Jullie hebben een betere temperatuur, leuk dat julie nog steeds zo enthousiast zijn en het schiet al lekker op h.e Mooie ervaringen.
    Ga zodoor en geniet.
    Groetjes Jan en Ria