Palacio de Sanabria 29 km

17 mei 2015 - Palacios de Sanabria, Spanje

Vanmorgen om 6.45 uur gingen we op pad.de eerste koffiestop was na 9 km. We dronken koffie met lekkere Spaanse zoete koeken. Hierna wa het afgelopen. We kwamen door 3 dorpen, maar geen café of bar  te bekennen. Dat viel ons erg tegen en dus zochten we een picknickplek. We hadden broodjes met cervelaatworst, yoghurt en een sinaasappel, heerlijk is dat op je gemakje in de open lucht eten. Na de pauze moesten we nog 8 zware km. We waren moe en het was warm en het ging ook nog veel bergop. In Asturianos eindelijk een bar, even lekker zitten en rusten. Het leuke was dat daar ook Valerie was, de zuid-afrikaanse die we al zo'n weekje steeds weer ontmoeten. Daarna nog 3,5 km om bij ons slaapadres te komen, signora Theresa, waar we om 19.00uur gaan eten en waar onze was nu lekker in de tuin hangt. Wij zitten nu in een bar waar wifi is en een familietreffen en waar we even een babbeltje met wat mensen konden maken. Al met al, een pittige maar toch fijne dag.

1. John Pluymakers:
    17 mei 2015
    Vandaag laat het reisvehaal.
    Ik maakte me al ongerust.
    Gelukkig gaat het jullie goed.
  2. Annie:
    17 mei 2015
    Goed weer om te lezen. Er zijn inderdaad weinig cafeetjes om te drinkem. Persoonlijk ondervonden! Maar jullie komen steeds dichter bij Santiago.
  3. Marjon van de schilderclub:
    17 mei 2015
    Pfoe t blijft toch flink doorstappen he.
    Alweer n stuk verder gekomen vandaag.
    respect voor jullie!
    Heel veel succes