Naar Monesterio 20.4 km

21 april 2015 - Monesterio, Spanje

Gisteren zaten we met nog een ander Nederlands stel in een hotel aan de rand van het dorp.'s Middags het dorp ingelopen maar voor vijf uur is bijna alles gesloten, siesta, nou het lijkt echt uitgestorven dan.In ons hotel gegeten met z'n zevenen ,was gezellig, zes Hollanders en een Duitser.

Vandaag rustig aan gedaan ,slecht geslapen, spanning voor de verjaardag? Het eerste stuk was een kronkelpad met aan beide zijden weilanden met soms koeien of schapen. Na onze koffiepauze bij een autowegrestaurant begonnen we aan het tweede  stuk dat liep door een smalle strook ecalyptusbos met aan een zijde de autoweg en de andere zijde een Rijksweg. Het laatste stuk ging flink omhoog, maar toen we boven aankwamen zagen we Monesterio voor ons liggen. Het hotel hadden we gisteren gereserveerd dus dat is gemakkelijk !

1. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,

Ria, mogen we je van harte feliciteren met je verjaardag en nog vele gezonde wandeljaren. Iedere dag kijken we uit naar jullie verhalen, die telkens weer leuk zijn om te lezen. Geniet er verder samen van en voor vanavond: een klein fiëstaatje moet kunnen.
    Buen Camino.

Ger en Thea.
  2. Lei van Dinther:
    21 april 2015
    nou maria proficiat, wat zijn jullie al ver zeg , goed dat je me smste anders had ik niet in de gaten dat ik de verkeerde openings knop heb gebruikt. ik had dan ook bijna een bericht gestuurt om de hoge hakken eindelijk in te ruilen voor de wandelschoenen in seviela.
    grappig dat jullie tijdens de lunch aan kunnen geven van hem daar wil ik vanavond éen kortelet.
    zelf vertrek ik nu zondag de 26ste, de kriebel heeft zich al aangemeld.
    buen camino, en veel bijzondere ontmoetingen toegewenst. lei
  3. Saskia:
    21 april 2015
    Hallo Henk en Ria! Van harte gefeliciteerd Ria met je verjaardag!! Nog veel gezonde, gelukkige en liefdevolle dagen vol plezier gewenst!!
    Jullie geweldige begint ons ook weer de kriebels te bezorgen :-) het ziet er prachtig uit!!
    Een hele fijne verjaardag gewenst voor jullie samen!
    Groetjes Raymond en Saskia
  4. Gertie en Jeu:
    21 april 2015
    Ria Proficiat,laat Henk je maar verwennen (b.v. eine kilometer of vief duuje)
    Groetjes oet Munstergelean
  5. John Pluymakers:
    Hoi Ria
    Proficiat met je verjaardag
    Maak er een mooie avond van
  6. Kuppen:
    21 april 2015
    Ria gefeliciteerd met je verjaardagen nog een gezellige avond
    Groetjes Riet
  7. Gerry Coumans:
    21 april 2015
    Ria proficiat met je verjaardag nog een gezellige avond.
    Gerry en Judy
  8. Tila:
    21 april 2015
    21.35 uur proost ..op je gezondheid !!! vino ?? en dan........
    voor morgen weer PROFICIAT met jullie 10 jaar huwelijk.
    ik weet het nog als de dag van gisteren..vrije /korte wandel dag ??
    en dan extra samen genieten >>>>>// liefs TILa
  9. Wilma:
    ¡Cumpleaños feliz
    cumpleaños feliz
    te deseamos todos Maria
    Cumpleaños feliz!
  10. Marjon van de schilderclub:
    22 april 2015
    Proficiat Ria alsnog voor jouw verjaardag en vandaag proficiat voor jullie tweetjes met jullie trouwdag!!
  11. Marjo Simon:
    Eerst nog van ❤️❤️Gefeliciteerd
    Voor je verjaardag ☀️
    En jullie 10 jarige huwelijk
    Heerlijk dit samen te vieren.
    Onder dit mooie avontuur
  12. Agi Toth-Varga:
    22 april 2015
    Gefeliciteerd voor je verjaardag en ook voor jullie beiden met jullie 10 jarige huwelijk. Fesst maar lekker op zijn Spaans!!!!!
  13. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    Hoi Ria en Henk

Heb lukte me gisteren niet op jullie site tekomen. Vandaar vandaag alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Een extra glaasje vino heb je wel verdiend. En zoals ik lees hebben jullie ook nog een jubileum. Daar wist ik niets van, maar tevens PROFICIAT1 Het is al een aardig begin voor de gouden bruiloft!!!

Wij wensen jullie nog prettige wandeldagen met gezellig oponthoud.
    Groetjes Jan en Ria Frielink