Hier in A-Gudiña!

21 mei 2015 - A Gudiña, Spanje

Vandaag rustdag! De voet doet bijna geen pijn meer maar we vonden het beter om even een dagje niet te lopen, nou ja niet lopen, het dorp in geweest 3km! Nu warm gegeten en dadelijk nog een rondje door het dorp. We zijn blij als we morgen weer van start kunnen gaan, aktie! Er is nog 200 km. te wandelen. We merken wel dat we een stuk noordelijker zijn, 's nachts en 's morgens is het behoorlijk koud. We hebben morgen de keuze of we de zuidelijke route of de noordelijke lopen, de zuidelijke zou meer over asfalt zijn dus kiezen we voor de noordelijke door de natuur. Hopelijk niet te veel dikke keien!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. John Pluymakers:
    Verstandig.
    Niemand die jullie verplicht om verder te gaan en op tijd aan te komen.
  2. Stella en Charles:
    21 mei 2015
    Heel verstandig. Er moet niets. Morgen komt weer een nieuwe dag en dan kun je weer fris starten.
    Is Henk ook al bijgekomen van al dat sjouwwerk??!!
    Groetjes en veel plezier Stella en Charles
  3. Mart:
    Gelukkig.
  4. Marianne:
    21 mei 2015
    Gelukkig dat het dan weer wat beter met je gaat!!!!!
  5. Tila:
    21 mei 2015
    Heerlijk deze rustdag..ook al is het noodzaak..oppassen (en intapen ??)nog MAAR 200 km.zeggen jullie.pas op met de laatste loodjes ..maar. r en h...kei hard !! goede camino verder met gezonde voeten.liefs t
  6. Lucienne Fontaine:
    21 mei 2015
    ja Ria, voet goed verzorgd door Henkie en dan rusten, t' is de beste medicament, allez allez, de spaanse wegen wachten jullie voeten morgen. Bonne Chance.
    Is het 200 km op ± 13 dagen ? ± 15 km per dag ? klopt dat ?
  7. Saskia:
    21 mei 2015
    Gelukkig dat het weer beter gaat!! Rustig aan weer verder! Heel veel succes morgen!!