Naar A-Gudiña

20 mei 2015 - A Gudiña, Spanje

Hoi allemaal, ik wil toch nog even kwijt dat die Henk een kanjer is, draagt ook nog mijn rugzak! Toch hebben we ondanks de pijn moeten lachen bij het plaatsnaambord O Cañizo, het kan niet zo, maakten wij ervan en toen ook nog een groep fietsers langsreed en "buen camino " riep terwijl Henk 2 rugzakken had en ik strompelde maakte dat de humor compleet!

1. Cynthia:
    20 mei 2015
    Danke kanjer henk, datse zo goot veur mien mam zurgs:)
    En mam, dooch veurzichtig he!
    Geneet dr noch mer ff van, euver 2 weake is t gedoan mit de rust....
    Ich bin aan t aaftille.
    Xxxxx
  2. Annie:
    20 mei 2015
    Jammer, maar kan gebeuren. Hopelijk valt het toch nog mee. Zet hem op,einde is toch in zicht. maar als het niet kan, kan het niet. Misschien een bus naar Ourense om een paar dagen te rusten?
  3. Mieke jeurissen:
    20 mei 2015
    Jullie zijn beiden kanjers, maar o, wat was dit, niet alleen schrikken voor jullie, maar natuurlijk voor iedereen die jullie blog volgt.
    Fijn om toch nog even een extra berichtje van jou Ria te ontvangen, en nu maar hopen dat morgen de route weer opgepakt kan worden.Dat " kaarsje" moet natuurlijk in Santiago opgestoken worden.
    Veel liefs , sterkte en heel veel succes.
    Herman. Mieke.
  4. Marianne:
    Julliearme sloebers!
    Wat een schatje heb jij
    Geef hem maar eens een hele dikke knuffel
  5. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,

Petje af hoor. Wat is Henk toch een kanjer, gaat hij maar effe met 2 rugzakken slepen. Ja, morgen Ria nog op de poekel en hupsasa op naar Santiago. Wat een Pech voor jouw Ria met de blessure aan je voet. Hopelijk gaat het morgen beter en kunnen jullie je tocht weer voortzetten. Heel veel succes enne.....zet um op.

Ger en Thea
  6. Agi Toth-Varga:
    21 mei 2015
    Henk ik ken je niet, maar zeker ben jij een kanjer en Ria jij ook, dat jullie dit allemaal aankunnen!! Petje af voor jullie. Nog veel succes en ook veel plezier.

Lieve groet,

Ági
  7. Marjon van de schilderclub:
    21 mei 2015
    Zo was dat dus ff schrikken met jouw val Ria.
    Lief die Henk van jou om ook jouw tas te dragen Een echte gentleman. He.
    Hopelijk gaat t weer en kunnen jullie ook vandaag jullie route weer vervolgen.
    Heel veel succes !! Doe voorxichtig.
  8. Stella en Charles:
    21 mei 2015
    Ja Henk jou moeten we zeker even in het " zonnetje" zetten, want met 2 rugzakken sjouwen, valt niet mee.
    Henk chapeau!!!
  9. Nellie Janssen:
    21 mei 2015
    Beste Ria, heel goed van je dat je jou schat in het zonnetje zet. Super van jou.ik hoop dat je vandaag kunt wandelen. Ultrea.