Naar Granja de Moreruela 25 km

13 mei 2015 - Granja de Moreruela, Spanje

Omdat het vandaag weer warm zou worden, vertrokken we om 6.30 uur. Na zo'n half uur lopen stonden we voor een ernorme waterplas. Het bleek een uitloper van het stuwmeer te zijn. Dus weer terug naar het dorp en we liepen langs de N630, een rijksweg die hier door de hele regio loopt.  Daarna stukken door agrarisch gebied, geen bomen en alleen maar veld en nog eens veld. Maar het zou nog moeilijk worden. Door het gebied waar we nu kwamen was pas een splinternieuwe autobaan aangelegd. De markering was slecht of niet meer aanwezig. Dus liepen we met aan de ene kant de autobaan en aan de andere kant veld. We waren dan ook blij toen we tegen 13.30 uur in Granja aankwamen. We slapen in een "Casa Rural", een oud maar heel mooi gerestaureerd huis.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Stella en Charles:
    13 mei 2015
    Kan me voorstellen dat jullie blij zijn in een hotelletje te zijn aangekomen. Lopen zonder schaduw is minder leuk.
    Morgen weer verder.
    Groetjes van ons
  2. Marianne:
    13 mei 2015
    Als jullie terug zijn krijgen jullie vast een diploma voor water/autobaan/modder/keien /gras en asvalt lopen!!!!!
    Of ben ik nog iets vergeten???.
    Veel loopplezier nog !
  3. Zef en Ria:
    13 mei 2015
    Vandaag al 4 waeke óngerwaeg. Al väöl kolomaeters aafgelag.
    Veer zeen benuujd wieväöl kilometers geer nog te gaon höb of kènne veer dat urges zeen ?
    Groete oet de Rue du Moulin.
  4. Andre:
    13 mei 2015
    Ik ga ongeveer morgen dezelfde afstand met de auto rijden en ben dus niet in staat om de verhalen te lezen.
    Maar toch veel succes en ik denk aan jullie
  5. Andre:
    13 mei 2015
    Morgen ga ik ongeveer dezelfde afstan rijden met de auto.
    Ben dus een week niet in staat om jullie te volgen toch denk ik aan jullie.
    Veel succes verder