Naar Galisteo 25km

1 mei 2015 - Galisteo, Spanje

Onze route van vandaag liep uitsluitend door natuurgebied. We vertrokken om 7.15 uur en tussen 7.30 uur en 13.30 uur hebben we geen enkel huis gezien. We liepen door weilanden, met links en rechts wat koeien en schapen, heide en door bossen. Vaak hoorde je 15 minuten lang alleen het gezoem van bijen, die druk doende waren met de schitterende bloemen. Nu zitten we in hostel Emirantes, waar we een kamer hebben voor € 20,00 en er is een restaurant bij waar we straks kunnen eten. Het is hier echt goedkoop, bijvoorbeeld pils en een witte wijn voor slechts € 2,60. Dus we hoeven niet op een glaasje te kijken. De hele tijd komen andere pelgrims bij ons zitten en vertellen, gezellig dus we stoppen nu met schrijven.

Deze  streek is zo dun bevolkt dat het vaak moeilijk is om een slaapplek te krijgen, tot nu toe nog altijd gelukt!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Piet en Bertie.:
    Dag Pelgrims,

Ik lees jullie verslagen altijd met belangstelling. Jullie tocht loopt nog altijd voorspoedig. Veel waardering voor jullie inzet en doorzettingsvermogen. Veel plezier de komende weken.
  2. John Pluymakers:
    Knap van jullie.
  3. John Pluymakers:
    Betaal in mijn stamcafe in Aken € 1,60
    Maar dan nog, Petje af
  4. Andre:
    1 mei 2015
    Zes uur geen enkel huis tegenkomen, is dat niet saai? maar de natuur vergoed natuurlijk veel.
    Met de prijs van de drank niet te veel drinken want morgen is er weer een lange dag en waar kun je nog slapen voor € 20.00
  5. Marco:
    1 mei 2015
    Zullen dan wel wat wijntjes en biertjes worden gedronken dan hè ??!!
  6. Mieke jeurissen:
    1 mei 2015
    Iedere dag kijken we uit naar jullie mooie verhalen met bijzondere gebeurtenissen vol bewondering voor jullie prestaties.
    Pelgrims die jullie in je hotel ontmoeten, lekker even bijpraten want lijkt ons toch wel saai om een hele dag alleen maar door weilanden te lopen zoals vandaag weer. Koeien en schapen zijn wel leuk om naar te kijken, maar zeggen ook zo,weinig terug
    Maar...pas op met die " goedkope wijntjes" want morgen moeten jullie ,toch echt weer verder.
    Veel succes
    Gr. Herman. Mieke.
  7. Giena janssen:
    1 mei 2015
    Heerlijk, om zo te lopen , door zo schone vrije natuur, en zoveel mensen te ontmoeten en dan een goed hotel voor weinig geld. Geluk moet je hebben en dat komt jullie toe, met veel loopplezier. groetjes giena..