Naar Cãnaveral

30 april 2015 - Cañaveral, Spanje

Vandaag werd een dag vol verrassingen.We hadden een overnachting gepland en gereserveerd in Embalse de Alcántara. Een heel prachtige tocht vandaag, zo mooi dat is niet uit te leggen, een veldweg met aan beide zijden stenen muren en achter de muren schapen en koeien. Het landschap was enorm groot en we konden oneindig ver  kijken naar de panorama's.Na enige tijd zagen we het Alcántara stuwmeer waar we ongeveer zo'n drie uur omheen hebben gelopen, het is een van de grootste stuwmeren van Europa en een belangrijk waterreservoir van de Extremadura. Ook was er een brug in aanbouw, interressant om te zien hoe dat gaat.

Omstreeks 2 uur kwamen we bij een hotel aan wat geheel volgeboekt was en waar we te horen kregen dat ons gereserveerde hotel zeker 45 km verderop lag. Wat nu? De hotelier wist een hotel een plaatsje verderop in Cañaveral, zo'n 12 km verder. We belden of er plaats was en jawel hoor, men wilde ons zelfs komen afhalen. Het door ons gereserveerde hotel annuleerden we en 20 minuten later zaten we in een auto op weg naar Cañaveral, waar we  dus nu verblijven.

1. Stella en Charles:
    30 april 2015
    Nou wat een belevenis. Je moet er toch niet aan denken dat je dan nog eens 45 km zou moeten lopen.
    Jullie hebben een prachtige natuur en goed weer. Heerlijk toch.
    Ga zo door.
    Groetjes van ons.
  2. Zef en Ria:
    30 april 2015
    Veur ós ouch altied verrassend waat geer allemaol zeet en mitmaak. Erg leuk óm te laeze.
    Wanjel ze ..........
  3. Marjon van de schilderclub:
    1 mei 2015
    Mooie foto's weer
    Het blijft elke keer weer spannend wat jullie meemaken he. En altijd komt t weer goed.
    Ze zijn wel heel klantvriendelijk en behulpzaam daar zo te lezen .Fijn!
    succes weer verder
    Gr marjon