Arco de Capara 28 km

2 mei 2015 - Sax, Spanje

Na een goede nachtrust om 7.15 uur op pad. Een geweldig mooie route over asfalt en later over een landweg en weer door natuurparken met soms loslopend vee. We zagen nauwelijks pelgrims of andere wandelaars. Het was erg warm vandaag maar het lopen ging ons goed af. Ons hotel ligt zo'n 10 km verwijderd van de camino route, maar op een bepaalde plek worden de pelgrims door de hotelier opgehaald! (prima regeling!)Vaak is het gezellig met andere pelgrims maar soms willen we liever alleen eten maar schuiven ze dan aan, prima!!

1. Marianne:
    2 mei 2015
    Hoeveel kilometers moeten jullie nog?
    En nog een heel fijn weekend!
    Gr Maianne
  2. Marjo Simon:
    2 mei 2015
    Leuk jullie verhalen te lezen.
    Heerlijk dat het volop genieten is.
  3. John Pluymakers:
    Knap
  4. John Pluymakers:
    Was vanmorgen pas om 10.30 uur opgestaan
  5. Roberto:
    3 mei 2015
    is very nice page. The estapa or arch called CAPARRA.
  6. Tila:
    3 mei 2015
    zondag 08.30 u maria y enrico..
    ik heb het niet bijgehouden hoeveel van de 1000 km. jullie al liepen..dus ook de vraag hoeveel km. nog ? maar zo te horen en te zien maakt het voor jullie doorgewinterde wandelaars niets uit en blijven jullie genieten >> ga zo door!!! geweldig.
    BUEN CAMINO liefs van tila
  7. Elly peters:
    bonas dia.s ria henk
    goed uitgerust en lekker ontbeten dan kunnen jullie er weer tegen aan. hou de moed er maar in veel plezier vandaag .
    adios amigos
    Gr ellie jacques peters.
  8. Paul:
    Hoi Henk en Ria,
    Al weer zo'n 3 weken onderweg en alles loopt prima, geweldig. De vrijheid en om dit samen zo te beleven is toch heerlijk.
    Weer veel wandelplezier toegewenst.
    Buen Camino,
    Paul.