Even laten weten!

3 mei 2015 - Aldeanueva del Camino, Spanje

We zijn bijna in Salamanca en hebben nu 400km afgelegd. Naar Salamanca is 100km en naar Santiago 600km. Het bevalt ons hartstikke goed. Tot nu toe is het nog steeds gelukt om in kleine hotelletjes te slapen en dat is prettiger" veur ouw luu "dan een herberg waar je vaak bovenin het stapelbed moet slapen. Wij vinden het fijn om iets meer privacy te hebben maar als het niet anders kan ......de slaapzakken hebben we bij ons!

1. Mart:
    Dikke pluim.
  2. Annie:
    3 mei 2015
    jullie gaan echt harstikke goed. Jammer van de regen en natte voeten!
  3. Marjo Simon:
    Super. Ben trots op jullie
  4. Mieke jeurissen:
    Ria en Henk,
    Het wordt langzamerhand niet alleen een pelgrimstocht, maar een surveiveltocht in onze beleving. Knap hoe jullie dit volbrengen, en ja, jammer dat jullie zo ver weg zijn anders kwamen wij vanavond in dat grote huis een nachtje bij jullie logeren. 400 km. in de benen (en hoe). Knap hoor.
    Zet ,m op met veel succes.
    Lieve groet,
    Herman. Mieke
    En nu op naar de 100 km. om de helft af te ronden
  5. John Pluymakers:
    3 mei 2015
    Ook een dikke pluim van de Pluym
  6. Jeanny en piet custers:
    Hallo Ria en Henk
    Volgens de berichten en de foto's is het een fantastische belevenis .
    En leuk of niet maar af en toe natte voeten hoort ook bij het pelgrimeren.
    Groetjes Piet en Jeanny uit Swolgen
  7. Nellie Janssen:
    3 mei 2015
    Beste Ria en Henk, even weg geweest maar wel gelezen. Fantastisch trouwens jullie tocht zo te lezen. Al vierhonderd km. achter de kiezen. Chapeau geweldig. Ik kan me voorstellen dat jullie het naar je zin hebben. Een natte schoen of een uitroetser hoort bij de Camino. S'avonds na de douche een drankje en een uurtje rust ben je alles weer vergeten, en geniet je na van de natuur, medemens, en gastvrijheid van het land. Ga zo door toppy. Ultrea