Aldeanueva del Camino 11 km

3 mei 2015 - Aldeanueva del Camino, Spanje

Omdat we gisteren door de chauffeur van het hotel opgehaald werden, hadden we vandaag een makkie, slechts 11 km. Lekker uitgeslapen tot 7.30 uur, daarna rustig ontbeten, de rugzak ingepakt en op pad. Na een half uur lopen begon het lichtjes te regenen en moesten de regenjassen aan. We liepen weer door een boerenstreek en steeds waar water lag op het pad, lagen stenen of blokken om over te lopen maar......vandaag stonden we stokstijf voor een pad en wisten zogauw niet hoe we over het water moesten komen. Henk voorop, door water dat hoog in het weiland stond, over de dikke pollen lopen zei hij maar ik zag overal water en al snel schoot mijn voet naar beneden  en voelde ik het water in mijn rechterschoen lopen. De broeken zaten weer onder de modderspatten maar erger was mijn natte voet dus bij de eerste gelegenheid maar gauw een droge sok aangedaan. Voor vandaag hadden we een kamer in een huis gereserveerd en toe we er aan kwamen stond de eigenaresse en haar man ons al op te wachten. Er waren verder geen gasten en dus hadden we het huis helemaal voor ons alleen. Woonkamer, keuken met vaatwasser en wasmachine, 3 slaapkamers en 2 badkamers en ook nog een leuke tuin. Fantastisch! Alleen jammer dat het af en toe nog regent.

1. Cynthia:
    Xxxx
  2. Mart:
    3 mei 2015
    Echte bikkels. Voor hetgeen ik zo allemaal lees is dit wel een van de mooiste camino's. Geniet nog een paar weekjes, en die regen, .... Die hebben we hier ook.
  3. Stella en Charles:
    3 mei 2015
    Poeh dat is dan minder als je het water in de schoenen hebt staan. Gelukkig hebben jullie een fijn huis gevonden met alles erop en eraan.
    Dan vanavond maar lekker uitrusten en genieten.
    Morgen weer fris en fruitig verder.
    Groetjes Stella en Charles uit het regenachtige Munstergeleen
  4. John Pluymakers:
    Geweldig
    Volhouden en van iedere dag genieten
  5. Annie:
    3 mei 2015
    Nou een wasmachine, komt dat even goed uit! Ook nog een droger?
    Maar inderdaad wel een hele mooie route, als ik jullie verhalen lees.
    Prachtig.
  6. Marianne:
    3 mei 2015
    Mij loopt de mond vol water en jouw je schoen!
    Sorry maar dit moest even!
    Hier regent het ook vandaag dus
    Met deze zijver schiet je ook niets op ! Dus wens ik je morgen maar een mooi droge dag!xxx
  7. Andre:
    3 mei 2015
    11 kilometer is dus voor jullie een makkie.
    Hier is het weer ook niet veel beter en hoef je niet door water te lopen.
    geniet er verder voor de volgende 600 kilometer van.
    we denken aan jullie
  8. Marjon van de schilderclub:
    3 mei 2015
    Dan lijkt n makkie krijg je dan natte voeten. Het is me wat. Maar gelukkig maakte jullie slaapplaats alles weer goed. Super.
    Heel veel succes nog. Hopelijk stopt de regen en komt t zonnetje weer snel.