Naar El cubo de la Tierra del Vino 22km.

10 mei 2015 - El Cubo de Tierra del Vino, Spanje

Vanmorgen om 7 uur vertrokken, het zou een hete dag worden vandaag, bijna 30 graden. De eerste 2 uur liepen we over een landweg, links en rechts enorme korenvelden en geen bomen. Daarna liep de route langs de autobaan aan onze rechterkant en links uitgestrekt agrarisch gebied. Er waren vrijwel geen schaduwplekken en het werd warmer en warmer. We waren dan ook blij toen we tegen 13.00 uur in El Cubo aankwamen. We zitten in een auberge, maar hebben een kamer voor ons zelf en de eigenaresse van de herberg maakt de maaltijd voor de pelgrims klaar. We laten ons verrassen.

1. John Pluymakers:
    Avontuurlijk
    Wij hadden ook een beetje zon vandaag
  2. Andre:
    Om 7 uur vertrokken.
    Het is zondag en dan mag je uitslapen.
    Het lijkt me saai zo"n hele dag door een landbouwgebied te lopen maar jullie stappen lekker door.
    Veel succes en op naar Santiago.
  3. Stella en Charles:
    10 mei 2015
    Dat was dan flink puffen.
    Nu lekker even bijkomen. Morgen weer een lange tocht?? Succes en groetjes

Hier wordt het morgen ook heet.we laten ons verrassen.
  4. Marjon van de schilderclub:
    10 mei 2015
    Weer n prestatie geleverd!!!
  5. Marianne:
    10 mei 2015
    Smakelijk eten dan! Hier was het heeeeeerlijk weer vandaag lekker met de familie gewandeld en gegeten
    P.s. Nog een fijn moederdag!
  6. John Pluymakers:
    Hoi Ria en Henk
    Ben weer in Madrid.
    Veel succes morgen.
    Het weer wordt goed.
  7. Nellie Janssen:
    10 mei 2015
    Ha moedertje, lekker wandelen, eten en genieten op deze dag verwend door manlief in het warme Spanje. Hier ook een warm zonnetje net als in Spanje. Ook wij hebben genoten van het heerlijke weer, op een heel andere manier. Geniet van alles om jullie heen. Ultrea.
  8. Elly peters:
    11 mei 2015
    Wat een hitte.gelukkig geen blaren.
    Hier word het vandaag ook mooi weer .
    Geniet van de mooie natuur en hou het hoofd koel.
    Gr ellie jacques peters.