Naar Calzada de Valdunciel 17 km

9 mei 2015 - Calzada de Valdunciel, Spanje

Salamanca rustdag! Nou ja rust, gisteravond keek ik op walklogger ( een fijne app op de telefoon ) en we hadden toch 10 km gelopen door de stad. Niet veel pelgrims wel veel toeristen in de stad .Vandaag weer met nieuwe energie begonnen hoewel ,we waren bijna de stad uit toen ik(Ria) ben gevallen over een kleine steen. Het vallen met een grote rugzak gaat snel maar het opstaan niet, maar Enrico heeft mij weer staande geholpen. Buiten enkele schaafwondjes is alles o.k.

Heel mooie rustige route, wat pelgrims betreft, een Fransman die we al konden en een "nieuwe" vrouw uit Duitsland. We hebben rustig aan gedaan omdat we de route van 37km gedeeld hebben in tweeën, eerst een stuk Salamanca uit en daarna over veldwegen door een paar dorpjes en een stuk meseta, vlak ,groen en geen boom en huis te zien. De zon scheen best wel fel. Tegen 12.00 uur waren we al in Calzada, eigenlijk te vroeg om te stoppen met lopen, maar de komende 20 km is geen dorp meer te bekennen, dus verder lopen  was geen optie.

1. Marianne:
    9 mei 2015
    Met vallen en opstaan leer je alles!
    En nu weer genieten en voorzichtig hé!
    Geen hals en beinbruch!
    ☀️ veel plezier jullie twee!
  2. Mieke jeurissen:
    Lieve Ria
    Vanaf nu BETER opletten, want vergeet niet dat er nog een dansmaatje op je zit te wachten!!!
    Voor ons blijft het genieten van jullie reiservaringen en ja ook dat verloopt met VALLEN en OpSTAAN.
    Samen verder met nog steeds heel veel wandelplezier.
    Gr. Herman. Mieke
  3. Zef en Ria:
    Hoi Ria en Henk,
    Zo wiej aafgesjpraoke laot ich uch weite dat vandaag ózze kleinzoon Rune Daan gebaore is.
    Veur uch nog väöl wanjelplezeier.
  4. Annie:
    9 mei 2015
    Fijn, gisteren een rustdag en vandaag ook lekker een korte route. Niks mis mee. Lekker genieten.
    groetjes Jan en Annie
  5. Nellie Janssen:
    10 mei 2015
    Hallo Henria, wat een heerlijke weken hebben jullie al gehad. Met zulke mooie paden en ontmoetingen van mensen. Er gebeurd altijd wel iets bv regen of deze val of de bijen, maar mooi is dat het meteen met of zonder hulp weer alles op z'n pootjes terecht komt. Super hoe jullie wandelen en genieten van deze weg. Ultrea