Naar Cáceres 23 km

29 april 2015 - Cáceres, Spanje

Na een vermoeiende lange wandeling gisteren, vandaag een kortere route. We vertrokken om 7.30 uur en na 5 minuten liepen we al door weilanden, open velden met hier en daar een boom. De natuur is heel mooi, we staan dan ook vaak stil om gewoon eens om ons heen te kijken naar de prachtige natuur. Na11 km dronken we koffie en een lekker snee brood met seranoham. Vaak zijn er geen pauzeplekken onderweg en kopen we de dag vantevoren wat brood e.d. Het laatste stuk liep weer door een mooi stuk natuur.  We waren om 14.00uur in Cáceres en na ons gedoucht en de was verzorgd te hebben even deze mooie stad gaan bekijken. Deze stad heeft een oude kern met een stadsmuur en een kasteel.

1. Gerry Coumans:
    29 april 2015
    Hallo Ria en Henk,

Als jullie 23 km al een kortere route noemen zijn jullie echt goed bezig. Leuk om jullie verhalen weer te lezen. Veel loopplezier nog. Helaas is hier nog niet veel nieuws te melden.

Groetjes,
    Judy en Gerry
  2. Paul:
    29 april 2015
    Hoi Ria en Henk,
    Zo te lezen weer een hele beleving op al die mooie routes. Toch weer echt fijn om op pad te zijn. Ook het aantal ontmoetingen met allerlei nationaliteiten, hardstikke leuk.
    Zelf heb ik alles gereed voor de Camino Portugues. Ik vertrek op 16 mei.
    Vele wandelgroeten,
    Paul. belef
  3. Marianne:
    30 april 2015
    Hey een hollandse koe! Toch ook een beetje nederland!