Aldea del Cano 33.5 km

28 april 2015 - Aldea del Cano, Spanje

Vandaag een lange etappe. Om 7.00 waren we op weg. De eerste 10 km liepen we door Parque National de Cornalvo, een prachtig natuurpark. Je waant je in een savanne, zo mooi is het hier. Hierna liepen we over een prachtige heide en naarmate de zon feller ging schijnen, gingen de bloemen open. Na 18 km bereikten we het plaatsje Alcuéscar, waar we wat aten en pauze maakten. Daarna nog zo'n 15 km door weilanden en veldwegen. Om 17.30 uur waren we in Aldea del Cano en we waren moe, heel moe, maar wel voldaan.

1. Annie:
    28 april 2015
    Zo, knap hoor. Wat een afstand, 33,5 km. Dan is het niet gek, dat jullie moe zijn. Maar jullie hebben het toch maar weer gedaan.

groetjes
  2. Ger Lenssen:
    28 april 2015
    Ja, dat zijn nog eens afstanden. Maar als je je in een savanne waant, dan is het toch niet zo heel erg om een lange dag onder de zolen weg te lopen. Jullie hebben er van genoten en het heeft een voldaan gevoel gegeven. Voor vanavond op tijd naar bed en morgen weer gezond op. Een voorspoedige tocht gewenst.

Ger en Thea.
  3. Stella en Charles:
    29 april 2015
    Wat een afstand. Goed van jullie. Vandaag ook weer zo'n tocht of iets korter?
    Heel veel loopplezier.
    Groetjes Stella en Charles
  4. Gertie en Jeu:
    Chapeau,prachtig groeten!
  5. Marjon van de schilderclub:
    Super gedaan
  6. Marianne:
    30 april 2015
    Hallo Ria als je het t.v. Filmpje wil kijken kan je naar mijn website gaan daar staat het nu ook op!!! http://www.knipenklaarforkids.nl