Naar Aljucén 18 km

27 april 2015 - Aljucén, Spanje

De kleren waren droog en de schoenen bijna maar daar hadden we geen last van. Om   half acht vertrokken uit het hotel om in een van de plaatselijke cafe's een lekker broodje te eten. Daarna op naar Aljucén via het aquaduct in Mérida. De eerste 5 km langs een weg en daarna een stuk langs een stuwmeer waar het zonnetje scheen en we gepauzeerd hebben . Daarna door mooie weilanden met soms wat koeien of schapen. Het was een heel mooie weg vol natuurschoon! In  Aljucén slapen we in een klein pension/hotel bij een heel aardige signora Anna. Leuk is dat we onderweg steeds  nieuwe of reeds bekende pelgrims tegenkomen. Hartmut uit Duitsland gaat donderdag naar huis, een heel vriendelijke man waar we vaker mee eten. En dan is er Anna 45 jaar, ook uit Duitsland, Jan van 19 jaar uit Korea, een Koreaans echtpaar dat in Vancouver woont,George uit Colorado en Wart uit Ohio, zo ontmoet je iedere dag weer nieuwe pelgrims!

1. Andre:
    27 april 2015
    De echte globetrotter leert natuurlijk verschillende talen Duits, Koreaans, Engels, Spaans etc.
  2. Andre:
    Het schiet op nog een kleine 700 kilometer
  3. Tila:
    27 april 2015
    18.50 u Maria y enrico.ja jullie zijn internationaal bezig.leuk hoor.het blijft gezellig jullie te volgen.prachtige belevenissen.groeten vandaag ook van WILLEM en fam.
  4. Marianne:
    Leuk leuk leuk
    En ik ben helemaal gelukkig
    (Jean.pauls terugreis begint gestalte te krijgen! Hij is al bezig met informatie voor terug te emigreren met zijn vriendin! Dus als alles zo door gaat komt mijn grootste droom misschien toch nog uit!) en dan ook nog de prijs winnen van de leukste kinderkapsalon van nederland wat wil een mens nog meer?☀️
  5. Henny waltmans:
    28 april 2015
    Petje af voor jullie twee en bedankt voor de felicitatie