Sevilla

16 april 2015 - Sevilla, Spanje

We zijn in Sevilla, het beginpunt van onze camino die gelukkig doorgaat want van maandag op dinsdagnacht had Ria opeens zo'n pijn in haar voet dat we het ergste vreesden, maar gelukkig ging het 's morgens beter .Volgens de dokter jicht, maar we hebben pijnstillers voor het geval dat het nog eens terugkomt! Rustdag in Sevilla, maar wat hebben we gelopen door deze mooie stad.

Bij de kathedraal wilden we een stempel halen voor in onze pelgrimspas, maar bij aankomst schrokken we van de rij mensen (zeker 500)  die de kathedraal wilden bezichtigen, maar we hadden gelezen in een verslag van een pelgrim dat deze omdat hij pelgrim was voor mocht gaan! Nou wij gevraagd aan een medewerker voor een stempel waarop hij antwoorde: "loop maar langs de rij" en inderdaad het lukte ons, binnen vijf minuten stonden we weer buiten met stempel!

Het is nu 21.00uur, we gaan naar bed om morgen fit aan onze camino via de la Plata te beginnen!

Hasta  mañana!!

1. Annie:
    Henk en Rie,

Veel succes morgen en zet hem op.
    Hopelijk speelt de jicht niet te veel op, want dat is heftige pijn. Jan weet er alles van!
    groeten Jan en Annie
  2. Paul en Marleen:
    16 april 2015
    Zet 'm op... Veel succes morgen en hopelijk blijft de jicht weg...Geniet ervan. We blijven jullie volgen....
  3. Saskia:
    Hoi Henk en Ria,

Heel veel succes en plezier gewenst!!! We duimen dat de jicht weg blijft!!

Buen camino!!

Liefs Raymond en Saskia
  4. Zef en Ria:
    Daag Ria en Henk,

Veer wunsje uch väöl wanjelplezeier en waat de jich betruf: ós èngelkes doon hun werk.
    Leif groete oet de Meulesjtraot .
  5. Brigitte:
    16 april 2015
    Heel veel suc6 en wandelplezier op jullie 1e caminodag: zet hem op!!!

Groetjes Brigitte & kroost;-)).
  6. Mieke jeurissen:
    Hoi Ria en Henk,
    Een goed begin is het halve werk!!!.
    Jullie gaan natuurlijk voor het HELE!
    Hopelijk zonder jicht, maar start morgen met goede moed, wij zullen extra aan jullie denken.
    Gr. Mieke. Herman.
  7. Nellie Janssen:
    16 april 2015
    Beste Henri, wij wensen jullie een fijne start, zoetjes aan beginnen. Geniet van mekaar en alles wat op jullie pad komt. Ultrea.
  8. Marjo Simon:
    Heel veel succes morgen.
    En gezond blijven ria.
  9. Marianne:
    17 april 2015
    Nou Ria je houd het wel spanned zeg!
    meiske zet hem op je kan het
    Heel veel plezier en hopelijk geen pijn
  10. Gertie en Jeu:
    17 april 2015
    Veel plezier,en niet aan denken het ,,kump wie het kump" ofwel alles kump good !
  11. Marjon van de schilderclub:
    18 april 2015
    Heel veel plezier en succes gewenst!