Naar San Pedro De Rozados 28 km

6 mei 2015 - San Pedro de Rozados, Spanje

Vanmorgen om 7.00 uur vertrokken. Er was nog geen mens te zien op de camino. Heerlijk rustig maar wel koud, brrrr,  liepen we het eerste stuk over straat en daarna door langgerekte weiden met af en toe een boom en.....koeien en die kijken altijd zo leuk! Tijdens de wandeling vandaag waren we over de afgelopen dagen aan het praten, het gaat ontzettend snel en een van de dingen wat we meemaakten was dat we in de vroege morgen werden ingehaald door een fietser, een Rus, hij stopte bij ons en lachte alleen maar naar ons. Wij vroegen van welk land hij kwam, hij liet zijn fiets GPS zien waarop stond dat hij 400 km. had gefietst. Hij zei alleen maar goed, goed. En toen we hem op de schouder klopten en buen camino wensten had hij tranen in zijn ogen, omdat we aardig waren?? Vandaag kwamen we aan bij het cruz Santiago, een groot kruis bovenop een berg van 1150 m. Dus dat was puffen om boven te komen.maar wat je omhoog gaat moet je ook weer omlaag, ook moeilijk maar niet zo vermoeiend. De laatste km. duurden lang , warm en moe maar toch een geweldige wandeling waar we kilometers ver konden kijken zonder een huis te zien. Morgen naar Salamanca waar we een rustdag gaan nemen!

1. John Pluymakers:
    Hoi Ria en Henk
    Heel goed om na morgen een rustdag te nemen.
    Geniet er van
  2. Annie:
    6 mei 2015
    Heerlijk een rustdag, geniet van Salamanca. Het gaat nog steeds goed!
  3. Andre:
    6 mei 2015
    Moet je tegenwoordig als je gaat wandelen alle wereldtalen kunnen spreken. Maar dit terzijde.
    Geniet in Salamanca van een mooie dag en hopelijk met meer zon en geen regen want die hebben jullie al genoeg gehad
  4. Marianne:
    6 mei 2015
    Dijn rust maar lekker uit en dan fit weer verder!!!!
  5. Marjon van de schilderclub:
    7 mei 2015
    Helemaal verdiend jullie rustdag.
    Geniet ervan!