Naar Castilblanco de los Arroyos 18km

18 april 2015 - Castilblanco de los Arroyos, Spanje

Vandaag een korte etappe van zo'n 18 km. Het eerste gedeelte liep door industriegebied, maar daarna kwamen we door een prachtige streek. Langs enorme sinasappel- en olijvenplantages voerde ons pad. Daarna door een mooie streek met loslopende koeien en prachtig bloeiend onkruid. Het werd heter en heter en we waren dan ook blij met deze korte route. Omstreeks 13.00 uur arriveerden we in Castilblanco de los Arroyos, (die naam klink toch beter dan bijvoorbeeld Puth of Nuth) een klein sympathiek Andalusisch dorpje waar we naar de markt zijn geweest en waar ( het is zaterdag) de families samen komen bij de cafetaria's om gezellig samen te eten en te babbelen .

1. Stella en Charles:
    18 april 2015
    Prachtig. Heb je ook stiekem een sinaasappel geplukt om de dorst te lessen !
    Groetjes Stella en Charles
  2. Marianne:
    Super leuk jonges! Gogogo
  3. Marjon van de schilderclub:
    Mooie foto,s
    Kun je gebruiken als ideeen om na te schilderen
    Geen last meer vd jicht verder hoop ik?
    Succes weer gewenst!
    Gr marjon
  4. Mart:
    18 april 2015
    Toffe streek. Maar rustig aan met die sapjes. Straks ben je veel te jong om niet te hoeven werken!!
  5. Nellie Janssen:
    18 april 2015
    Heerlijk om jullie te zien lopen, prachtige natuur. Met de aluavera hebben jullie een kapitaal achtergelaten. Mij vroegen ze deze week
    € 10.00. voor een blad, ik heb het laten liggen. Jullie hebben de schoonheid meegenomen. Goe gedaon. Ultrea
  6. Annie:
    18 april 2015
    zo te lezen, een mooie tocht. Goed weer, heerlijk.
    Super!
    groeten Jan en Annie
  7. Tila:
    maria y enrico.
    alweer een goede volgende wandeldag. spannend ..hoe gaat het zondag ??!! buen camino liefs tila
  8. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    18 april 2015
    Hoorde vandaag dat jullie weer een site hebben. Leuk om alles weer te volgen.
    Ook wij genoten vandaag van een prachtige wandeling al stelt het natuurlijk niks voor in vergelijking met jullie.
    Niet teveel smeren Ria anders mag je niet meer meedansen, want wij kunnen geen "kinderen"bij het dansen gebruiken.
    Groetjes Ria en Jan
  9. Marjo Simon:
    19 april 2015
    Ik zie dat jullie nu begonnen zijn aan het nieuwe avontuur.
    En wat is het er weer mooi.
    Gewoonheerlijk van genieten ❤️
  10. Elly peters:
    19 april 2015
    Jullie hebben het mooi daar.
    Prachtige natuur .maar in Puth is het ook mooi .
    Geniet maar van de wandeling en mooi weer.
  11. Ad & Gerda Bezemer:
    19 april 2015
    De hele tocht wordt een AMSTEL (met hoofd letters ) Gold Race.

Groetjes

Gerda & Ad.